ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بعد از قرارداد گفتند توروخدا برگرد! | واکاوی ماجرای جدایی امید ابراهیمی از استقلال بعد از ۲ سال

  • کد خبر: ۳۲۱۶۶
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
بعد از قرارداد گفتند توروخدا برگرد! | واکاوی ماجرای جدایی امید ابراهیمی از استقلال بعد از ۲ سال
افتخاری (مدیرعامل وقت استقلال) در مصاحبه‌ای اعلام کرد که امید ابراهیمی قصد ماندن در استقلال را نداشته و به تلفن‌های باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخی نداده است. شماره ۶ استقلال که نقش فرمانده را در این تیم داشت، بعد از جدایی از استقلال و حتی باوجود حرف‌های افتخاری سکوت کرد. او حالا و بعد از ۲ سال در گفت‌وگویی بالاخره سکوتش را شکست و دلایل جدایی‌اش از استقلال را فاش کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، کشف امیر قلعه‌نویی از لیگ دسته‌اول بود. زمانی که در بوشهر بازی می‌کرد، خیلی‌ها او را یکی از جوانان زحمتکش این خطه می‌دانستند؛ اما قلعه‌نویی او را به اصفهان برد تا در کنار زاینده‌رود دوران درخشانش در فوتبال ایران را شروع کند. ستاره خط میانی تیم ملی که در جام‌جهانی توانست نمایش قابل‌قبولی مقابل قدرت‌های فوتبال جهان داشته باشد، بلافاصله بعد از بازگشت از روسیه لژیونر شد تا هواداران آبی‌پوش در شوک این انتقال قرار بگیرند. البته در همان بازه زمانی، افتخاری (مدیرعامل وقت استقلال) در مصاحبه‌ای اعلام کرد که امید ابراهیمی قصد ماندن در استقلال را نداشته و به تلفن‌های باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخی نداده است. شماره ۶ استقلال که نقش فرمانده را در این تیم داشت، بعد از جدایی از استقلال و حتی باوجود حرف‌های افتخاری سکوت کرد. او حالا و بعد از ۲ سال در گفت‌وگویی که با خبر آنلاین انجام داده است، بالاخره سکوتش را شکست و دلایل جدایی‌اش از استقلال را فاش کرد.

۱۰ روز در خانه بودم و هیچ خبری از استقلال نشد
من تازه از جام‌جهانی برگشته بودم. مدیرعامل وقت باشگاه با من تماس گرفت، یک خسته‌نباشید گفت و بعدش قرار شد همدیگر را ببینیم و درباره آینده صحبت کنیم. من گفتم حدود یک‌میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب دارم، تکلیف این طلبم را روشن کنید. پولم را از استقلال نگرفته بودم. این یک عرف است. بازیکن اول باید تکلیف طلبش روشن شود و بعد درباره آینده صحبت کند. به من گفتند ما به شما خبر می‌دهیم. همان‌موقع تماس‌های زیادی وجود داشت؛ چون همان‌طور که گفتم، پیشنهاد‌های زیادی به دستم رسیده بود. منتظر باشگاه ماندم. گفتم ابتدا تکلیفم با استقلال روشن شود. من که نمی‌توانستم به باشگاه استقلال بروم و بگویم لطفا با من قرارداد امضا کنید. بازیکن آزاد بودم. وقتی هم باشگاه زنگ زد، درباره طلب یک‌میلیاردی صحبت کردیم و قرار شد آن‌ها تکلیف را روشن کنند و بعد به من زنگ بزنند. ۱۰ روز در خانه نشستم و دیدم هیچ خبری نشد. ازسوی باشگاه‌های دیگر هم تحت‌فشار بودم و باید زودتر به پیشنهاد‌ها پاسخ می‌دادم.

داستان بستن موبایل الکی بود
دقیقا یادم است چالشی برای من درست کردند که امید از قبل قرارداد بسته و مذاکرات با استقلال سرکاری است. خدا شاهد است من این‌قدر مرد هستم که دروغ نگویم. خدا می‌داند قبل از جام‌جهانی یا حتی در زمان برگزاری جام‌جهانی من یک کلمه با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم. وقتی به ایران برگشتم، تازه به من گفتند از اروپا و قطر پیشنهاد‌هایی هست؛ منتها بعضی‌ها مصاحبه کردند که نه، امید از قبل از جام‌جهانی قرارداد بسته بود که این‌طور نبود. من ۱۰ روز به باشگاه زمان دادم و فکر می‌کنم زمان کمی نبود، اما در عین ناباوری دیدم حتی یک تماس تلفنی با من نگرفتند. گفتم حتما تمایلی به حفظ من ندارند که این کار را می‌کنند. من همان‌موقع ۱۰ پیشنهاد داشتم و تیم‌ها برای امضای قرارداد مُصرتر شده بودند. مدام پیش خودم می‌گفتم وقتی از باشگاه تماس نمی‌گیرند، یعنی اینکه امید ابراهیمی را نمی‌خواهند. من این‌همه از باشگاه طلب داشتم، می‌توانستند به من بگویند تو امضا کن، ما بخشی از طلب‌ها را در فلان‌تاریخ می‌دهیم؛ ولی حتی این کار را هم نکردند. وقتی دیدم از باشگاه استقلال اصلا خبری نشد، با توجه به فشار‌ها تصمیم گرفتم قرارداد ببندم. به قطر رفتم. بعد خیلی جالب است که شنیدم امید ابراهیمی موبایلش را به روی ما بسته، درحالی‌که اصلا چنین ‌چیزی نبود!

بعد از قراردادم با الاهلی به من زنگ زدند
وقتی دیدم از باشگاه استقلال خبری نشد، با الاهلی توافق کردم. برایم ویزا و بلیت گرفتند. طبیعتا باید به قطر می‌رفتم. آدم وقتی از کشور خارج می‌شود، تلفن‌همراهش را خاموش می‌کند. من از داخل فرودگاه تهران موبایلم را خاموش کردم! وقتی رسیدم قطر هم موبایلم خاموش بود. حالا من قراردادم را با الاهلی بسته‌ام، به من پیام می‌دهند توروخدا بیا قرارداد ببند! من شوکه شده بودم. ۱۰ روز یک تماس تلفنی نگرفتند، بعد وقتی فهمیدند من با الاهلی قرارداد بسته‌ام، نمی‌دانم چرا یکهو یادشان افتاد امید ابراهیمی هم هست و باید به او زنگ بزنیم که برگردد!

کاری کردند که اینستاگرامم را حذف کردم
وقتی قرارداد بستم، روز بعد که بیدار شدم، دیدم در صفحه اینستاگرامم به من فقط و فقط فحش‌های رکیک داده‌اند. خیلی احساسی شدم و عکس پروفایلم را برداشتم. بعد از آن تصمیم گرفتم تا صفحه‌ام را برای همیشه ببندم. واقعا قصدم این بود که آن را حذف یا غیرفعال کنم. انتظار نداشتم هواداران استقلال با من این رفتار را بکنند. مدام پیام می‌دادند موبایلت را به روی باشگاه بستی. من در این ۴ سال که برای استقلالی‌ها بازی کردم، بی‌احترامی کردم؟ آیا رفتار بد داشتم؟ من ماه‌ها پول نگرفتم. یک‌میلیارد تومان طلب داشتم، ولی در رسانه‌ها حرفی زدم؟ اعتراضی کردم؟ به تمرین نرفتم؟ توقع نداشتم این رفتار‌ها با من بشود. الان که ۲ سال گذشته، هنوز جسته‌گریخته هواداران چیز‌هایی به من می‌گویند. بازهم می‌گویم من نه قبل از جام‌جهانی با الاهلی بستم و نه موبایلم را به روی استقلالی‌ها بستم؛ چون استقلال را قلبا دوست دارم و همیشه با جان‌ودل برای این تیم بازی کرده‌ام. دوست داشتم مردم در جریان یکسری چیز‌ها باشند و سوء‌تفاهمات به‌وجود‌آمده برطرف شود. بعد از ۲ سال این حرف‌ها را بازگو کردم تا طرف‌داران در جریان همه‌چیز قرار بگیرند.

دوست دارم دوباره به استقلال برگردم
با توجه به اینکه من از با الاهلی قرارداد داشتم و باشگاه این موضوع را می‌دانست، در آن برهه صحبتی با من نکردند؛ ولی از گوشه‌و‌کنار پیگیری‌هایی شد. اما همه دیگر می‌دانند واقعا علاقه قلبی من به استقلال است. هر جا که باشم، بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم. دوست دارم این تیم موفق باشد. جزو افتخاراتم است که پیراهن استقلال را پوشیده‌ام. علاقه قلبی من این است که روزی دوباره به این تیم برگردم و دوباره برای استقلال بازی کنم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->